تور دبی هتل جمیرا مینا سلام











 

هتل جمیرا مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یکی از بهترین هتل های دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت جزو هتل های 5 ستاره به شمار میرود.

این هتل از جمله زیباترین و شیک ترین هتل ها به شمار می رود ، هتل مینا سلام دبی یکی از مجلل ترین هتل ها حتی در سطح دنیا می باشد.

این هتل در 13 سال پیش توسط گروه جمیرا افتتاح شد.موقعیت جغرافیایی هتل مینا سلام دبی بدین صورت است که در محدوده مدینه جمیرا واقع است و در فاصله کمی از برج عرب قرار دارد.

هتل مینا سلام دبی بیشتر شبیه به یک قصر میماند و اقامت در آن بسیار خیالی و خاطر انگیز خواهد بود.این هتل برخوردار از بالاترین استاندارد های جهانی از لحاظ کیفیت و خدمات ارائه شده است.

توجه به این موضوع خالی از لطف نیست که نام انتخاب شده برای هتل مینا سلام برگرفته از افسانه های قدیمی است.طراحی و معماری این هتل نیز بر اساس معماری قصرهای پادشاه های عرب در قرن های گذشته است.

هتل مینا سلام دبی دارای باغی با نام باغ بهشت میباشد که با معماری سنتی و زیبایی که دارد اقامتی رویایی را موجب میشود.

لوازم و مبلمان استفاده شده در اتاق های هتل مینا سلام  از زیباترین و شیک ترین مبلمان جهان میباشد.این هتل دارای لابی مجلل نیز است.

از پنجره های اتاق های این هتل میتوانید خلیج فارس را تماشا کنید.امکان انتخاب اتاق هایی با متراژهای گوناگون برای شما عزیزان وجود دارد.

تراس های زیبا ، بهترین لوازم منزل ،طراحی منحصر به فرد ،همه و همه موجب میشود تا شما عزیزان اقامتی مجلل در هتل مینا سلام داشته باشید.

هتل مینا سلام دبی ارائه دهنده تمام خدمات و امکانات رفاهی در سطح عالی میباشد.هر آنچه که شما انتظار داری در این هتل ارائه میشود.

این دارای رستوران های بسیاری میباشد که انواع غذاها را طبخ میکند،غذاهایی لذیذ و خوشمزه که هیجان را برای شما به همراه می آورد.

برخورداری از چندین استخر بدون سقف و سالن های ورزشی و….. از دیگر امکانات هتل مینا سلام دبی میباشد.با اقامت در این هتل میتوانید از پارک آبی دبی به صورت رایگان استفاده نمایید.

برخی از امکانات هتل مینا سلام :

  1. بیست و شش واحد ماساژ مجلل

  2. اتاق ماساژ در سواحل

  3. استخر خصوصی

  4. برگزاری کلاس های ورزشی

  5. تالار هایی برای برگزاری مراسم

  6. خدمات اتوشویی و سالن آرایشی

  7. خدمات ویژه کودکان و معلولان

  8. مکان های برگزاری همایش

…..و بسیاری از امکانات دیگر که مجال گفتن آن ها در این مقاله نمیباشد.

بنابراین میتوان نتیجه گرفت که مدیران هتل مینا سلام دبی تمام تلاش خودرا میکنند تا شما عزیزان در نهایت آسودگی در دبی اقامتی مجلل و اشرافی داشته باشید

هزینه ای که برای اقامت در هتل 5ستاره هتل مینا سلام دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد  به طور متوسط بین 2 میلیون 900 هزارتومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر میباشد.

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری