تور دبی سنت جورج


 








 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی یکی از هتل های خوب دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت جزو هتل های 3 ستاره به شمار میرود.

هتل های 3ستاره دبی را میتوانید اغلب در اطراف کنسولگری ها ، فروشگاه های بزرگ ، متروها و سواحل ….دبی پیدا کنید.

هتل سنت جورج دبی در محدوده دیره و در خیابان الراس قرار دارد.این هتل به مترو بسیار نزدیک است.

میتوان اقرار کرد یکی از مناسب ترین هتل ها از لحاظ قیمت در دبی هتل سنت جورج میباشد که برای اقامت افرادی که تصمیم دارن کار و گردش را همزمان در اختیار داشته باشند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه و مطلوب است.

یکی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه دبی هتل سنت جورج میباشد که فاصله آن با خودرو 5 دقیقه بیشتر نیست.این هتل به فروشگاه بزرگ طلا نزدیک است و متروی الراس نیز چند دقیقه با آن فاصله دارد.

هتل سنت جورج دبی در کنار رود دبی میباشد که چشم اندازی زیبا به مهمانان خود هدیه میکند.همچنین فروشگاه های بزرگ خرید در دبی نیز فاصله کمی با این هتل دارند.

این هتل برخوردار از صد و چهل واحد اقامتی است همچنین دارای اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری میباشد.سوییت های هتل سنت جورج دبی دارای مبل های راحت و زیبا و دکوراسینی شیک میباشد.

هتل سنت جورج دبی به دلیل مناسب بودن هزینه اقامت افراد در آن مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

مدیران و کارمندان هتل سنت جورج دبی تمام سعی و تلاش خود را میکنند تا بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان ارائه دهند

هر اتاق دارای حمام با تمام وسایل مربوطه، تلویزیون ،سشوار و…. میباشد.

پیشنهاد ما به عزیزانی که قصد سفر به دبی با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه دارند هتل سنت جورجدبی میباشد،زیرا خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل بسیار بیشتر از هزینه اقامت در آن است.

امکانات هتل شامل:

اتوشویی ، استقبال فرودگاهی ، کافی نت ، لابی ،مرکز changeپول و….. میشود.

هتل سنت جورج دبی دارای 3 رستوران در سطح کیفی خوب و با دکوراسیونی زیبا میباشد.رستوران تهران نیز در طبقه دهم قرار دارد که غذا های ایرانی را طبخ میکند.همچنین در این هتل هر شب  برای مهمانان برنامه های شاد و متنوع نیز اجرا میشود.

هزینه ای که برای اقامت در هتل 3ستاره هتل سنت جورج دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد  به طور متوسط بین 1 میلیون 100 هزارتومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر میباشد.

  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری