تور دبی هتل برج العرب

 

هتل برج العرب دبی

تنها در جهان یک هتل وجود دارد که توانسته از لحاظ کیفیت و امکانات عنوان 7 ستاره بودن را به خود اختصاص دهد.

هتل برج العرب دبی یکی از بهترین ، بلند ترین ،زیباترین هتل های دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت، هتل 7 ستاره به شمار میرود.

جالب است بدانید که هتل برج العرب  در جزیره مصنوعی بنا شده است و در فاصله دویست و هشتاد متری سواحل جمیرا است.

اقامت در این هتل یک اقامت کاملا اشرافی و رویایی میباشد. هتل برج العرب دبی 321 متر ارتفاع دارد و در مرتبه چهارم هتل های بلند دنیا میباشد که با ساحل جمیرا وصل می شود.

هتل برج العرب دبی در چندین سال گذشته به عنوان نماد دبی شناخته می شد.طراحی این برج با استفاده از طراحی بادبان کشتی صورت گرفته است. هتل برج العرب دبی در مجموع شصت طبقه دارد و از برج ایفل نیز بلندتر است.

هتل برج العرب دبی دارای محلی برای فرود هلیکوپتر است که مهمانان میتوانند از فرودگاه با هلیکوپتر به این هتل بیایند.

نکته بسیار جالب در نوع معماری این هتل این است که 7طبقه از  هتل برج العرب دبی در زیر دریا قرار گرفته که به صورت آکواریوم میباشد.

در ساخت هتل برج العرب دبی از بهترین امکانات و مصالح استفاده شده است و همچنین معماری داخلی این هتل را طراحان معروف انجام داده اند.

میتوان اقرار کرد که امکانات موجود در هتل برج العرب دبی از بهترین های دنیا میباشد،مبلمان شیک و مجلل ،طراحی منحصر به فرد و زیبا سبب شده اقامتی اشرافی برای مهمانان ایجاد شود.

هتل برج العرب دبی در مجموع دارای دویست و دو سوییت بزرگ است که حداقل متراژ اتاق های این هتل صدو شصت و نه متر و حداکثر هفتصد و هشتاد متر است که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

امکانات رفاهی هتل برج العرب  که شامل 2 رستوران شیک در ارتفاع دویست متری از سطح دریا قرار گرفته است که مسافران برای رفتن به آنجا و مشاهده خلیج فارس در ارتفاع 200 متری از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند.

رستوران معروف دیگر این هتل در زیر دریا قرار دارد که آکواریومی اطراف آن را پوشانده است.این رستوران در رده، ده رستوران معتبر دنیا نیز می باشد.

هزینه ای که برای اقامت در هتل 3ستاره هتل نیهال دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد به طور متوسط از 8 میلیون تومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر می باشد .

منبع:
تور لحظه آخری
  • تور لحظه آخری دبی
  • تورهای لحظه آخری